Tuesday, May 17, 2011

Michael bay offers up a $25,000 reward for Mudflap & Skids!

          Ok, so we all saw Transformers: Revenge of the Fallen, and even if we all disagree about the movie in its entirety, we can all agree, that those two "Street talkin’ comic relief" pieces of shit that I refer to as "Jar Jar and Binks" were about as pleasant as a rectal exam by a prison doctor….or a prison inmate posing as a doctor. Point being, odds are you hated them as much as I did, and apparently, Michael Bay has gotten the memo, and if you thought the bounty on Bin Laden made you want to get on the hunt, check this out….


      Michael Bay has offered a $25,000 reward for anyone who finds Mudflap & Skids in "Transformers: Dark of the Moon". And even though early reviews have praised the movie as being "The best one yet", the bounty for Jar Jar and Binks was about when I started to actually take the concept of "Dark of the Moon" being a good movie seriously.
     
      I mean let’s face it, The trailer looks cool as hell, but trailers are made to make any and every movie look good. And yeah, the movie has gotten some good reviews from early screenings, but "G.I. Joe: the Rise of Cobra" got good reviews from the few people who screened the movie early (Try and tell me that studios aren’t behind this) But the fact that we have this win/win situation makes me think hopeful that Bay is taking fan feedback seriously and actually wants to deliver a good movie for the third Transformers installment.

     Scenario 1: Mudflap and Skids aren’t anywhere in Transformers: Dark of the moon; Win!
OR Scenario 2: They are in it, someone finds them, and makes Michael Bay straight up put his check book where his mouth is; Win! (any vindictive editors out there who are still pissed about not being able to save the Megan Fox ass shots for your late night alone time, now is your opportunity for revenge. Just put Jar Jar and Binks inconspicuously in the background, somewhere between Shia yelling "OPTIMUS" and that useless Megan Fox replacement chick doing….well….nothing. We’ll take care of the rest)

Calling it now: An online space race is now underway to see who can post that they found Mudflap & Skids in "Dark of the Moon" first, while jokingly showing a picture of 2 random black dudes from the movie as "proof". Let's be honest, it is going to happen. Just being realistic.

-Jeremy

13 comments:

  1. I love your movie reviews and the fact that you're blogging as well, now! I am looking forward to Dark Of The Moon, but as every Transformers movie didn't have the whole package (metaphorically so), I live in skepticism ^^

    ~Runar

    ReplyDelete
  2. If Jar Jar and Binks are in it, I hope they get killed viciously early in the movie to make it up for us viewers wanting to see them wiped out from existence...or at least to make it up for the fact that we wouldn't get a damn check lol.

    ReplyDelete
  3. You are probably right about them not being in the movie at all. So everyone is going to try and look for them then post all these things about them not being in the movie. Then, let's say a year from now, Michael Bay decides to close the contest and show everyone a picture of them being really tiny and them in the background. The picture will totally look photoshopped as if he made up the whole contest so he can laugh his ass off at all the people complaining about it.
    And smart move coming over to Blogger. I am so going to enjoy commenting on all of your posts. Awesome article by the way.

    ReplyDelete
  4. that drawing character doesnt look like you lol

    ReplyDelete
  5. Top work on the blog Jeremy!

    ReplyDelete
  6. Crazy shit doubt the two are actually in the movie. I think michael bay is smart enough to bet 25.000 and to not lose it ;)

    Cool to see you have a website :D

    ReplyDelete
  7. Bay might be taking fan feedback seriously, but this is still the dude who thought Revenge of the Fallen was a good idea. I would be very surprised if the next Transformers is even halfway decent.

    ReplyDelete
  8. We definitely do have to give Michael Bay props for the special effects, but like you said Jeremy bigger (Revenge of the Fallen) isn't always better (Star Trek) Lets just hope he can deliver.

    ReplyDelete
  9. So I had some bitter butter and it made my batter bitter so i got some better butter to make the batter better, but when i put in my better butter my batter still tasted like crap.

    ReplyDelete
  10. Haha! Can't wait to get $25,000 from Bay, the toyline for the twins is already out. Lol

    ReplyDelete
  11. I still enjoyed the second for it's action sequences, but yeah, the whole humour of the movie was just shit, no thanks to these twi assfucks... if Bay can match the first one's pure entertainment value, I'll be a happy dude

    ReplyDelete
  12. These bots are in the official movie prequel comics books. If they're not in the film, we can say that they were killed in battle off-screen and not in print.

    ReplyDelete
  13. I wonder come the 29th if he'll really give out the money or if it'll be BS and he'll B!@*# out.

    ReplyDelete